Ruilen of de koop ongedaan maken kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:

  • Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn; geen gebruikssporen vertonen.
  • De verpakking en toebehoren moeten in originele staat zijn.
  • Speciaal voor u bestelde artikelen kunt u niet ruilen.
  • Voedingsmiddelen kunt u niet ruilen.

Procedure
U stuurt het artikel op eigen kosten en op eigen risico terug. Ongefrankeerde zendingen en zendingen onder rembours worden door ons niet aangenomen. Vermeld bij uw retourzending graag uw naam, factuur- en bankrekeningnummer.

Retour betaling
Het retour bedrag van de bestelling wordt binnen 10 werkdagen terug gestort op de door u aangegeven bankrekening, exclusief de door u betaalde verzendkosten van uw oorspronkelijke order.

Ruilen
U kunt u bestelling natuurlijk ook ruilen. Stuur een email met het art.nr (met omschrijving) welke u wilt ruilen en welk art.nr. (met omschrijving) u wilt ontvangen. Wanneer er een betalingsverschil is wordt deze aan u teruggestort of gefactureerd. Stuur daarom ook uw bankgegevens mee.

Retour adres
U kunt de producten, zorgvuldig verpakt, retour zenden via een PostNL Postkantoor (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres is:
BLOOSS coffee – Postbus 2166 – 7420 AD  Deventer

Aansprakelijkheid
BLOOSS coffee is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede neutrale verpakking. Wanneer dit gebeurt kunnen wij helaas de retourzending en het aankoopbedrag niet vergoeden.

Bestelling beschadigd aangekomen of defect
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de bestelling, neem dan direct contact met ons op, graag binnen 4 werkdagen. Wij zullen uw klacht beoordelen en zoeken naar een passende oplossing.